2 Temmuz 2012 Pazartesi

NU'EST ÜYESİ MINHYUN GEÇENLERDE DAHA ÖNCE KİMSEYE AŞIK OLMADIĞINI İTİRAF ETTİ VE İLK ÖPÜŞMESİ...

Enews ile yaptığı son röportajda , o şunu itiraf etti "Şuana kadar kimseye aşık olmadım. Tabiki bu sebeple ilk öpüşmemi de yaşamadım" ve aşk deneyimi hakkındaki eksikliğini ortaya koydu. Busan'da doğan 1.81 cm boyundaki yakışıklı Minhyun bir çok noona fanın aşkını kazanıyor.

Minhyun: "Ben Nu'est-te sağlam karakteri olan erkek görevini üstleniyorum" , ve yani benim kişiliğim biraz sert" Minhyun, takımda aşırı yazışan / çok konuşan kişi vurgusuyla tanınıyor.

“Ajansımız tarafından koyulan bir çıkma yasağı yok. Aslında onlar bizi cesaretlendiriyorlar bile. Ama bizim çıkmak için vaktimiz yok. Uyuma vaktimi biriyle buluşmak için kullanmam gerek ki bu kolay değil" dedi Minhyun

"Sadece ilk öpücüğümde değil, düzgün bir sarılma deneyimimde olmadı. Aslında, benim ilk sarılışım bizim Şubat ayında yaptığımız ilk "son hayran buluşması"ndaki (fanmeetinglast) bir hayranlaydı. Bunu bilse iyi olurdu" *büyük bir kahkaha*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder