2 Temmuz 2012 Pazartesi

Ren'den mesaj vaaaaar !

Merhaba..! Ben Ren ᄒᄒ Bütün mesajları okuyorum.. Nadiren okuduğumu söylediniz? ㅜㅜ Çok fazla praktik yapıyorum. ama dinlenmek.......... Aslında etrafta Muhabir Lee Abla'nın hesabını kullanarak (fancafe'de) geziniyorum ᄏᄏ Sizler gerçekten Reporter Lee olup olmadığını bilmiyorsunuz. Aslında o ben olabilirim ᄒᄒ. 

Sıklıkla fancafe'yi ziyaret ediyorum, yani beni yargılamayın. Bugün bizim LOVElarımız (Love sevgi/aşk olduğundan bizim aşklarımız şeklinde de düşünebilirsiniz) için özel birşeyler yaptık. Yakında ortaya koyacağız ᄒᄒDikkatle bakarsanız bunu yaparken çok eğlendiğimizi görebilirsiniz. ᄒᄒᄒᄒ Çok yakında ~~~~~~~
-Ren-

2 yorum:

  1. Do you ever will be dear reindeer with a stranger? There are bad reviews about the way the parties to oldunmu with a girl?

    YanıtlaSil
  2. How will be the singer? with music from the information I learn? vocal sound, electro stuff. How will I know?

    YanıtlaSil